| Registreer | Arcade | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Chat |
|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Member
![]() ![]() |
Deze topic gaat over mijzelf, me vriend, zijn broer, vriendin van zijn broer en kameraad.
Zwolle - In de nacht van 1 januari zijn 2 broers in elkaar geslagen. De jongens van 23 en 30 liepen met hun vriendin en 1 goede vriend door het centrum van Zwolle, nadat ze lekker gefeest hadden in de kroeg. Ze liepen met hun vijven door de Diezerstaart in Zwolle toen ze werden aangevallen door een groep reljongeren, zogenaamde hit-and-run jongeren. De jongen van 30 jaar werd als eerste geslagen en was na de 1e klas al knock-out. Zijn broertje van 23 jaar wilde voor zijn broer opkomen en kreeg daarom ook 3 a 4 klappen in zijn gezicht. Hierna schreeuwde iemand dat de vijf niet bij een groep hoorden en dat ze beter weg konden gaan. De 30-jarige zwollenaar is afgevoerd naar het ziekenhuis met een wond in het achterhoofd, en heeft er uiteindelijk 3 hechtingen aan overgehouden, een middelmatige hersenschudding, en een dikke buil op zijn rechterkaak. De 23-jarige bewoner uit Gees hield er een lichte hersenschudding, een paar schaafwondjes, een paar dikke bulten en een zwaar gekneusde, mogelijk gebroken neus aan over. Hun vriendinnen en kameraad bleven achter met een flinke shock en behoorlijk wat stress. Dit verhaal staat nergens op een nieuwssite, maar dit vond ik zelf even iets prettiger om het te vermelden. Om deze reden ben ik de komende tijd minder op het forum te vinden. Ik heb mijn vriend in mekaar geslagen zien worden, die een paar seconden knock out was en daarna compleet in shock was. Mijn vriend is niet in het ziekenhuis geweest, en ik moest hem in mijn eentje naar huis zien te krijgen veilig en wel.. Met moeite is mij dit gelukt, en na 2 dagen mezelf groot houden voor hem mag ik dan zelf ook alles even laten gaan. Om het mezelf dus even makkelijk te maken, ben ik een paar dagen zoiezo van het forum af...
|
| Sponsored Links |
|
|
#2 |
|
Junior Member
![]() |
Jezus christus... wat een stel mongolen zeg... waarom doe je zoiets?
Shit...
|
|
|
|
#3 |
|
Member
![]() ![]() |
Ik wens je heel veel sterkte, Juuth!
Mijn ouders lazen dit en ook zij waren zeer geschokt. Het bewijst maar eens dat je een sterk karakter hebt, dat je al die lasten op je hebt genomen. Je vriend kan zich met je prijzen!
|
|
|
#4 | ||
|
Member
![]() ![]() |
Citaat:
en verder ja... ze dachten niet na... gebeurd is gebeurd, tis nu de kwestie om alles te verwerken en verder te gaan... we zijn er nog lang niet vanaf gezien we aangifte hebben gedaan, en ik de hoofdgetuige ben... Citaat:
verder.. ik zie mijzelf niet als een "held" ja.. een held op sokken, want ook ik was op dat moment doodsbang... en ik kan hem ook wel prijzen, want na 2 dagen mezelf groot te houden, mag ik ook eindelijk mijn gevoel op de loop laten.. en hij helpt mij hier ook enorm bij.. 3 dagen na dit voorval zijn we nog steeds geschokt, morgen naar huisarts voor men vriend. elke nacht krijgen we allebei nog steeds de beelden door ons hoofd flitsen, en durven nog steeds niet echt te slapen.. dat was ff een kleine upodate op de situatie...
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
![]() |
weer een reden waarom ik nooit wil gaan drinken...
sterkte!
|
|
|
|
#6 |
|
Member
![]() ![]() |
nouja.. wij waren zelf ook niet nuchter meer...
maar wij waren gewoon rustig.. gewoon onderweg naar huis.. dus dan vraag je je ook echt wel af waarom... en heb maat van mij gevraagd... en dader mag zoiezo 5000 euro lappen alstie word gepakt... dan heb ik het alleen over het ambulance-ritje... daar komen alle andere kosten nog overheen... dus word duur feestje voor die jongen.... en wij gaan volgend jaar gewoon weer naar zwolle... weten alleen nog niet of we ook naar kroeg gaan.. in ieder geval gaan wij niet bij de pakken neerzitten.. en bedankt voor het medeleven
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
![]() Geregistreerd: 19 september 2009
Mijn stemming:
|
Een held is niet iemand die niet bang is. Zeker in zo'n situatie, iedereen zou bang zijn. Je bent al een held voor het niet wegrennen.. Die aanvallers zelf, dat zijn helden op sokken.
|
|
|
#8 |
|
Member
![]() ![]() |
vooralsnog.. ik zie mezelf absoluut niet als een held.. en zo wil ik me ook niet eens zien..
ik ben ook maar een mens.. en toevallig stond ik op dat moment even wat sterker in men schoenen als dat normaal uberhaupt sta.. dat maakt me overigens nog geen held.. een normaal persoon die een beetje bij verstand is zou niet wegrennen maar juist blijven staan en helpen.. alleen de meeste mensen zijn te bang om zelf klappen te vangen.. **UPDATE** Gerard heeft vanmiddag met zijn broer gebeld, en die blijkt nu helemaal depressief te zijn, en niks meer weten te doen in de situatie. Wij zijn dus erg blij dat wij elkaar hebben, en continu met elkaar kunnen praten zonder commentaar te krijgen.. en dat wij gewoon op elk moment bij elkaar kunnen uithuilen als dat nodig is.. volgende week als het goed is, worden we bezocht door slachtofferhulp.. heb ik totaal geen zin in omdat het mij toch niet helpt om ment mensen te praten die ik totaal niet ken, maar ik ga toch wel mee, om Gerard gerust te stellen en hem ook te laten zien dat ik het zonder slachtofferhulp ook aankan..
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
![]() Geregistreerd: 19 september 2009
Mijn stemming:
|
Ik wens je veel sterkte toe.
Als je het echt zo erg vindt om daar heen te gaan kun je dat misschien op z'n minst even tegen hem zeggen.
|
|
|
#10 |
|
Member
![]() ![]() |
dat weet hij al.. maar anders gaatie zich nog meer zorgen maken.. dus ik ga gewoon
![]() anyway thnx
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
![]() |
al beter?
|
|
|
|
#12 |
|
Member
![]() ![]() |
het gaat nu wel stukken beter, af en toe moetk weer ff nadenken, dan flits het nog even voorbij.. maar verder gaat het goed..
gerard heeft nog wel pijn, maar wel minder, gelukkig
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|