|
|
#1 |
|
Junior Member
![]() Geregistreerd: 18 januari 2010
Mijn stemming:
|
Heeei
ik leer heel vaak met wrts, echt heel handig.. meestal zoek ik de lijsten op op internet, en meestal lukt dat ook wel... maar bij duits kan ik die lijsten niet vinden! ik zit in 3havo, en mijn boek heet Neue Kontakte. Maar als ik dat op internet zoek, krijg ik allemaal hoofdstukken die ik niet eens in het boek heb! :S echt raar, en ik heb ook geen zin om die hele woordenlijst over te typen... weten jullie misschien waar ik die lijsten kan vinden?? alvast bedankt
|
|
|
|
| Sponsored Links |
|
|
#2 |
|
Member
![]() ![]() |
Als je ze niet kan vinden op WRTS, houdt dat in dat ze er gewoon niet op staan.
![]() Je kan een van je docenten Duits vragen of ze de vraagstukken willen uploaden (ik weet dat mijn leraren WRTS echt meesterlijk vinden ) zodat je het wel kunt leren op jouw manier. Anyway, succes!
|
|
|
#3 |
|
Full-Time Spammer
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: 28 september 2008
Mijn stemming:
|
Naja, ik vind dat echt hinderlijk.
Soms gebruik ik wel Teach2000, maar dat werkt alleen bij Engels, bij mij. Frans krijg ik er écht niet door geleerd. =/ Maar voor Frans gebruik ik de methode site. En het boek. xD |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb op de middelbare school ook gebruik gemaakt van Teach2000, was wel handig met het leren van woordjes voor Engels en Duits ^^
|
|
|
#5 |
|
Full-Time Spammer
Mijn stemming:
|
Ik gebruik het nu eigenlijk nooit meer. Ook geen Teach2000. Duits heb ik niet meer - en dat ging altijd goed met Teach2000, Frans doe ik uit het boek én op die site (hoef ik het niet zelf in te voeren!
) en Engels is niet zoveel meer, doe ik ook uit het boek. Van woordenlijsten overtypen leer je wel, trouwens. Maar het is zo lullig als je 'n fout maakt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik hoef gelukkig nooit meer woordjes te leren!
|
|
|
#7 |
|
Full-Time Spammer
Mijn stemming:
|
Pff, ik wou dat ik het kon zeggen! Maar ik moet nog (minstens) twee jaar.
Alleen niet met wrts. /ode aan standaard site waar alles op staat |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|